tel.608 782 558
educata@educata.pl
Aleja Wiśniowa 81
53-126 Wrocław
    News
    Nowa oferta w Poradni:

    Terapia dysfagii kliknij po więcej informacji

    Terapia INPP kliknij po więcej informacji

    KLAUZULA REALIZACJI OBOWIĄZKU INFORMACJI W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSÓB FIZYCZNYCH

    przeczytaj o klauzuli RODO

     

    EDUCATOWE KONTO BANKOWE...

    ...znajdziesz tutaj

    POSIADAMY UPRAWNIENIA PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH

    Wydawane przez nas opinie są honorowane przez instytucje oświatowe (np. szkoły, przedszkola). Zapewniamy fachową pomoc oraz szybkie terminy wizyt. Realizujemy opinie o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

    WWRDz

    Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (WWR) organizuje się dla dziecka z niepełnosprawnością, które nie rozpoczęło nauki w szkole, posiadającego opinię o potrzebie WWRD, wydaną przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną.

    Podstawa prawna:

    USTAWA z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996, 1000 i 1290)
    Rozporządzenie Ministra edukacji Narodowej z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci (Dz.U. z 2017 r., poz. 1635)

    Opinię WWR można realizować w:

    • przedszkolu i innych formach wychowania  przedszkolnego
    • szkole podstawowej, w tym specjalnej w ośrodkach, o których mowa w art. 2 pkt 5 USO
    • publicznej i niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym  specjalistycznej (jeżeli mają one możliwość realizacji wskazań zawartych w opinii o potrzebie WWRD)
    • domu rodzinnym dziecka (w szczególności z dzieckiem, które nie ukończyło 3r.ż.)

    WWR prowadzi zespół wczesnego wspomagania rozwoju dziecka powołany przez dyrektora odpowiednio przedszkola, szkoły, ośrodka, poradni. W naszej poradni w skład zespołu wchodzą specjaliści:

    - psycholog

    - pedagog specjalny (surdopedagog/ oligofrenopedagog)

    - neurologopeda kliniczny ze specjalnością wczesnej interwencji logopedycznej

    - terapeuta integracji sensorycznej

    - terapeuta Integracji Sensorycznej (SI).

    Liczba i rodzaj zajęć teraeutycznych ustalana jest pzrez Dyrektora wspólnie z rodzicem, w zależności od potrzeb dziecka oraz możliwości realizacji poszczególnych zajęć przez Poradnię.

    Wszystkie prawa zastrzeżone.Strona wykonana przez doNETA.pl